Friday, November 19, 2010

TMO 'DE'

Tinggal 3 hari je lagi, 'peperangan' akhir akan bermula semula selepas sebulan yang lepas. hu Insyaallah akan bermula jam 9 pagi. Alhamdulillah, dalam semester ni aku rase dapat belajar dengan tenang. Aku dah mula fokuskan pada objektif besar aku berbanding objektif-objektif kecil.
Ni kali kedua aku amik paper ni. Insyaallah, kali ini pasti akan membuahkan hasil. Aku Y A K I N !!. Aku dah prepare apa yang patut untuk subjek ni dan tentu masih belum cukup untuk mencapai target. So, ni aku sedang menghabiskan saki-baki terakhir untuk memantapkan lagi minda dan fizikal aku dalam menghadapi 'peperangan' penting ni. Ha! ni ada mende penting nak korang baca!

"Ya Allah, Permudahkanlah Mohd Izzat Bin Mohd Yusof semasa menjawab peperiksaan Differential Equation pada 23hb November ini. Tenangkanlah hatinya..amin.. Ya Allah"

Itu aje, nak mintak korang doakan aku. Bolehkan. Aku doakan agar Allah permudahkan segala urusan korang semua..amin! Insyaallah! thanks~

No comments:

Post a Comment




Jom Buat Duit Percuma Hari Ini!