Sunday, November 28, 2010

TMO(Final): PDE & Mekanik

Esok adalah hari terakhir ku menghadapai exam kali ni. Ada dua paper penting yang bakal mengubah mimpi menjadi realiti (Eh?macam kenal ayat ni..katne ek? AF kot..haha). Insyaallah, dua-dua paper ni tak susah dan tak senang sebab aku yakin, dalam soalan esok ada yang susah (tak senang) dan ada yang senang (tak susah). Kan?mesti la. Kan da belajar macam mana nak buat soalan exam dulu?

Mana-mana soalan senang aku jawab dulu. Yang susah aku jawab kemudian. Kalau susah jugak, trick die senang je.
  1. salin soalan semula
  2. tulis rumus mana-mana yang berkaitan
  3. penggantian ke dalam rumus

hehe..ini adalah antara trick-trick yang menyumbang kepada markah B1 iaitu mesti betul 1 markah.haha Insyallah.. jangan kosong setiap soalan sudah..Nak-nak last paper ni..hehe pastu petang esok tepat jam 3 atau 4 petang aku da di istiharkan M E R D E K A !!!!..haha

oopss..sebelum terlupa doakan aku ye..

"Ya Allah Ya Tuhanku..Permudahkanlah Mohd Izzat Mohd Yusof semasa menjawab kertas peperiksaan Partial Differential Equation dan Mechanics pada 29hb November 2010.Tenangkanlah hatinya ketika menjawab soalan tersebut Ya Allah..Amin Ya Rabbal Alamin.."

1 comment:




Jom Buat Duit Percuma Hari Ini!