Friday, December 10, 2010

Anda GELI? Saya...

Tepat jam 1 pagi, Remy (bukan IShak) telah meng'buzz' FBchat aku. Antara perbualan terakam ialah:

RG : Jat!!!
IY : Remy!!
RG : Aku da tengok~
IY : tengok ape?
RG : tengok ni..(sambil menunjuk ke arah PC nyer)
IY : (aku menjeling laptopku lama-lama..) erm..
lol..
RG : result aku ni..
geli la..
IY : GELI??eeyyarkk!!
RG : Siot!!
result ADE da kuar!
IY : ADE da kuar????
da kuar..kuar..kuar (bunyi gema dek mic headphone yang ade
'sounddelay' plus dengan 'echo' kt laptop)..ko camne?
RG : Aku GELI la..
IY : Geli2..eyark!
ko wat aku nebes!
aku da mule GELI..
RG : ha..
aku da kate
kan da mule GELI..
haha
IY : jap aku tengok
RG : tgk2..
(2minit kendian)
da tengok..
huhu
RG : camne?geli tak?
IY : eyark!!
GELI jugak!!
hahaaaa
hahaa
RG : tahniah!!
geli bersama2..
hahahaha
IY : hahahaaa



antara yang sempat di snap!

*RG=Remy , IY=aku

Al-kisah yang terakam ini bukanlah rakaman sebenar kerana pada waktu tersebut tiada alat perakam yang canggih lagi terer..haha. So ape yang ingat aku tulis dan menambah efek yang bermetafora palsu sedikit. Namun konsep dan jalan cerita yang sama..

P/S: sape tau maksud GELI di atas?? respon la kalau tau..

P/P/S: Cube tengok kat sidebar kiri bawah About Me tu. Kan ade ruangan 'Klik Klik Di Sini'. Cube klik situ.ape yang korang dapat, cube bagitau..TQ


2 comments:

Jom Buat Duit Percuma Hari Ini!