Wednesday, February 16, 2011

Tolong saya! Zarul mesti marah saya buat macam ini!

Sebelum saya bercerita lebih lanjut, saya nak anda tonton video ni kejap.



Kontroversikan tajuk saya ni? hehe bukan apa sebenarnya saya baru je belajar sesuatu dari Zarul Umbrella. Tak rugi saya memiliki ebook Rahsia Vokal. Saya boleh belajar muzik dengan konsep yang betul.

Ok, dalam video di atas saya ada tunjukkan yang anda boleh bermain muzik dengan keyboard PC/laptop anda sahaja. Dan saya memang nak ajar anda macam mana nak main keyboard guna keyboard PC/laptop anda. Saya sedang siapkan video-video tutorial kepada ahli group Belajar Vokal di facebook.

Tak semua orang dapat akses video ni. Hanya untuk pembeli ebook RAHSIA VOKAL dari link http://rahsiavokal.tk ini sahaja!

Saya tak cerita banyak, sebab saya nak kongsikan banyak cerita dengan ahli group Belajar Vokal di Facebook. Jika anda nak jadi salah seorang ahli, sila dapatkan ebook Rahsia Vokal sekarang juga. Anda juga akan dapat Panduan Membaca Nota Muzik secara percuma!


No comments:

Post a Comment




Jom Buat Duit Percuma Hari Ini!