Monday, December 7, 2009

Education Web Design

Untuk kelas subjek Pembangunan Multimedia Berasaskan Web, aku dan favourite team aku D'voice R&D Group; bersama dengan Taqiyuddin Tumin, Muhammad Radzali, dan Wong Jing Kae telah di minta menyiapkan suatu laman web pendidikan. Setelah undian di buat kami, tajuk Tranformation III menjadi topik utama web kami.

Perbincangan di buat. First skali ialah dengan membentuk jawatankuasa. Ini part yang paling penting. Dan dalam membentuk jawatankuasa, KETUA la yang paling memainkan peranan paling penting. So, Taqi (Que?) di pilih menjadi ketua and designer bagi segala-mala pic kat web kitorang. Muhammad (Matt) menjadi our quiz manager, Wong (Fei Hung) menjadi Content Manager bagi web kitorang. Dan last skali, aku..tak buat keje..haha. Takde la..Aku ni selaku programmer la konon (bajet best jer??huh!). Setelah sebulan ker 2minggu je eh?akhirnye kitorang pon dapat la siapkan sebuah laman web yang tak di upload kat tenet.haha.



Yang bestnye, hasil dari titik peluh kitorang berempat akhirnye kitorang berjaya merangkul title awards "Best Web Design: Information Design" kot. Tapi sayangnye kitorang tak dapat join Dr Jamaluddin aka Dr J wat majlis penyampaian awards yang merupakan makanan berbuka yang amat spesel. Alahai..melepaslah...huhu

No comments:

Post a Comment




Jom Buat Duit Percuma Hari Ini!