Sunday, December 6, 2009

Kini sudah boleh di download!

Hm..setelah sekian lama menyimpan hasrat untuk menyediakan link yang boleh di download kengkawan. Akhirnya kini aku sudah dapat menyediakannya. Aku begitu berusaha untuk berkarya sebaik mungkin. Namun aku fikirkan bahawa adalah tidak wajar untuk aku berada dalam ruang sempitku sahaja. Adalah perlu untuk aku mempersembahkan hasilkarya aku agar orang-orang di sekeliling aku mampu merasai apa yang aku ingin sampaikan dalam karya yang tidak seberapa. Hanya klik pada title untuk download!!

Tentang Ini
Lirik/lagu: Izzat Yusof
Music Arragement: Izzat Yusof

Saat Itu
Lirik/lagu: Izzat Yusof
Music Arragement: Izzat Yusof

Serah PadaMu
Lirik/lagu: Izzat Yusof
Music Arragement: Izzat Yusof

Damba RedhaMu
Lirik/lagu: Izzat Yusof
Music Arragement: Akimida

Melangkah Bersama
Lirik/Lagu: Izzat Yusof
Music Arragement: Izzat Yusof

No comments:

Post a Comment




Jom Buat Duit Percuma Hari Ini!