Wednesday, December 9, 2009

Potong..Potong..Potong betul-betul la..


Setelah sebulan lamenye, rambut aku semakin memanjang. Entah kenapa mesti nak kene potong walaupun orang kate pendek lagi. Aku merasa rimas dengan rambut yang panjang. Tapi kadang-kadang memang nak merasa jugak berambut panjang. Tapi atas nama "ETIKA" aku tidak akan berambut panjang. Panjang sikit boleh la kot. Semalam aku meneruskan niat aku untuk di gunting rambut. Sampai je tempat gunting aku terserempak dengan Fadlu, member lame time kat TAHAP dulu. Pun tengah gunting rambut. Borak punye borak, aku punye turn. 3minit siap. Time gunting aku punye la demand gitu gini. Aku cakap potong tepi kasi layer blakang sikit. Tapi memang mamat india tu tak dengar cakap customer la. Die potong jambul mahal aku. Siyooot! Bukan ape, mahkota aku di robek keindahannya.haha. Aku memahami style aku. Selaku penggunting rambut, aku tau ape yang baik untuk aku kelihatan smart (walaupun selekeh). Petang ni, Mursyid dah booking nak gunting rambut dengan aku. Tak bagi bakat menggunting hilang kene la praktik kan. Ngan aku gunting free je. Tapi kalu nak hulur-hulur jugak pun bole. Boleh wat uprade barang-barang aku kan?ha..

No comments:

Post a Comment




Jom Buat Duit Percuma Hari Ini!