Wednesday, December 9, 2009

Kord lagu Aku Rela - Algebra

Tadi Kimi Vir2vois mesej aku ajak jamming lagu ni. Aku pun da tak bape ingat da kord die. Sore tinggi siot. Huhu..nyanyi la korang aku surrender. huhu Terimalah sebuah lagu dari band Nasyid Pertama di Malaysia, ALGEBRA..ha, nama pun mathematic. Musti terer Mathematics dorang nih.huhu. Ok la. Band aku pun name EPSILON..hehe ye la da budak2 Math! hehe..Berjudul "AKU RELA". Best giler lagu nih. Lirik kow2 punye. Siap kord skali. Baru Mintak kat Faiz Yusof takdi. Check this out..Jom try Jamming!


AlGebra - Aku Rela
Intro G Em C D

[verse]
G Em
Telah ku rela nama dan diri
C D
Menjadi sasaran kerana cinta, (aku berkorban)
G Em
Telah ku rela segala tohmahan
C D
bermahajalela Kerana cinta, (aku terpaksa)

[chorus 1]
C Am
Kerana cinta jua aku berbicara
C D
Dengan nada insan terluka
Am
Meluah rasa,
C
meluah fakta,
Am
mencedera jiwa
E
Semuanya kerana cinta.

[chorus 2]
C Am
Biarku tanggung rasa derita..
C D
Asalkan agama, selamat akhirnya..
C Am
Yang membantah, hanya berfalsafah.
D Em
Kerana bimbang suapan harian

[chorus 3]

Dengan menjual nama tuhan..
Lalu kebenaran disingkirkan,
Demi hidangan belian pendustaan
Namun aku yang sengsara zahirnya

Redha telah pun penuhi jiwa
Dalam keletihan ini.. aku bahagia
Kerana..
Pada kebenaran itulah terasa nikmat syurga


1 comment:

  1. AKU RELA CHORD MY VERSION
    INTRO
    G Em C D
    VERSE
    G Em C D
    G Em C D
    Em D
    Em D
    Am F G E
    CHORUS
    C Am F G
    C Am F G

    Am Em
    Am Em
    Am G
    Am G
    Dm F G C E

    ReplyDelete




Jom Buat Duit Percuma Hari Ini!