Wednesday, December 23, 2009

Tribute to 5IT - "Taimiyyah Corner~"

Entah kenapa aku mula suka melihat lukisan-lukisan semula. Teringat zaman sekolah menengah. Dulu kuat melukis-lukis nih. Mula-mula cukup terpengaruh dengan komik Dragonball. Start la tiru lukis dragonball. Pastu zaman Dewata Raya..tiru lukis dewata raya pulak. Pastu bace komik Gempak, Apo? macam2 lagi la..tiru-tiru lukisan dorang. Aku tak berpeluang mengambil matapelajaran seni mase sekolah menengah. Kalu ade pon dalam 2 minggu je kot. Pastu cikgu pindah huhu.itu pun mase Form 2. Kelas 2 Ibnu Sina. Kelas paling kecoh giler ah!haha tapi cukup seronok!! Mase tu sempat belajar lukis wat garis, bentuk, dan tona..huhu sempat tu je.. Tapi da minat punye pasal aku teruskan jugak melukis. Mase form 2, siap wat komik lagi..pasal lawan2,gusti,cintan pun ade gak..tapi yang xbest entah kemana hilang komik-komik aku tu..huhu Time Form 5 ade berazam nak wat komik untuk member sekelas aku..kalu nak wat satu form banyak sangat muka nak kene lukis..xcukup tangan aku..huhu Then pas SPM je..aku sempat la siapkan 5 pages komik yang ntah ape2. Tapi aku cukup harapkan ade kenangan la daripada komik ni. Time result SPM kuar. Semua kelas berkumpul..beri lah satu sorang komik aku wat sendiri tu.sendiri publish jugak..huhu Cikgu Hasma, guru kelas pun ade dapat jugak..Ade sape2 yang xdapat lagi ker?Oops..sori ler kalu ade terlepas pandang..huhu Tapi korang da boleh tgk kat sini mane yang xingat die letak mane komik aku tu..huu




No comments:

Post a Comment




Jom Buat Duit Percuma Hari Ini!